HAZIRCEVAP

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.
Profesör kaşlarını çatarak: ' Öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz !
'Öğrenci: ' O zaman ben uçtum...'
Profesör cevaba cok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavı başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış.
Yanlız sınavda öğrenci tüm soruları mükemmel bir şekilde cevaplamış.
Profesör öğrenciye: " Sana son bir soru soracağım " demiş;"
Yolda yürürken iki çuval bulduğunu hayal et, birinde akıl var, diğerinde ise para var. Hangi çuvalı alırsın?
Öğrenci: ' Para olan çuvalı seçerdim...'
Profesör: ' Ben akıl olan çuvalı seçerdim...'
Öğrenci: ' Normal ! Kimde ne eksikse onu seçer..."
Profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin sınav kağıdında not yerine' Öküz ' yazmış.
Öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış.
Bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış :
'Sayın profesör,imzanızı atmışsınız, fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz.' Demiş.

Hiç yorum yok: